prov

Hej idag hade jag geografi prov, det känndes jätte bra, jag tror att jag kommer få 105/105 hoppas verkligen verkligen verkligen det, Efter skolan så gick jag till stallet och red en ponny som heter Paaris, han är hur jobbig som helst så gissa hur trött jag var när jag kom hem?
Aja, min statestik börjar höjas igen tro mig eller ej men när jag gick in på bloggen klockan sju imorse så stog den på 27 och klockan var sju, vill ni veta hur många jag har nu.... jo 127 unika besökare , gud så bra, jätte nöjd, tack alla läsare!
Nu sitter jag och väntar på att Desperate ska börja, jag underhåller mig via picasa, haha här kommer två exempel som jag håller på med....puss & kram


det jag har gjort på första bilden är :
gjort lite skugga, fukos på en sak, sidan runtom suddig
det jag har gjort på andra bilden är:
skugga, mörkare, kontrast och skärpa,
jag använder picasa 3, ingen av dom blev så fina, men desperate börjar om
tio minuter ... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0