R.I.P

Hej bloggen! Nu är jag här igen, fast som ni vet är jag bara här den här veckan sen drar jag till min mamma som vanligt aja, tillbaka till verkligheten...

I helgen så var jag på landet, det var super kul, tills vi skulle gå till lammungarna-japp, ni läste rätt vi har små söta lamm, det är ju såklart kul, men en rätt så stor lammunge hade dött när jag och Klara N, det började med att vi skulle gå dit och bara mysa med dom, men då ropade Klara
- H A H A H A , gud så roligt den sover hahaha! 
(jag) -Men gud Klara den är ju död?!
(klara) -nej skojar du, (och så bakade hon och höll för ögonen),
(jag) - jag är ju inte rädd för typ nåt, så jag bara kutade fram och började skaka på den, och puttade och ja det mesta,...
(Klara) - nej jag vågar inte kolla!
(jag) -jag tar upp mobilen och trycker på Patrik Norman, min mammas kille som äger lammen, och då låter det så här:
(jag) -PATRIK EN LAMMUNGE HAR DÖTT!
(Patrik)- nej, har ni försökt att väcka den?

(jag)-ja men skynda er upp!!!!!!!

Patrik lägger på och 3 minuter senare kommer bilen, då springer han in och lyfter upp lammet som satt fast med huvudet i krubban (kvävts), han lyfte upp den oh gud, har nog aldrig sett något så hemskt, helt platt, blod pumpade ut från näsan och munnen, nej usch!

sen så tog patrik den i en påse, och nu ska lilla bebisen få flyga upp till himmlen via eld, haha lät hemskt,, (bild kommer längre ner),.

Aja nu ska jag inte prata mer om den helgen, nej nej.... Idag så var jag i skolan, vi hade ute gympa första gången på termin, brr gud så kallt, vi hade brännboll, som ni förmodligen inte vet är jag den absolut sämsta brännbolls spelare, jag kan inte ens nudda bollen, haha! aja,,,,

Nu är jag med Estelle, så .....
ha det bra älskar er puss & kram


Jag

R.I.P Bertil, ja namnet är underbart -ingen kommentar!

En jätte fin bild jag tog på ett litet lamm igår,


Kommentarer
Postat av: Katrina

Gud så hemskt snyft men annars verkar du haft en riktigt härlig helg! ha det bra hejdå!

2009-05-11 @ 16:01:01
Postat av: Louise

GUD VAD FIN HEADER DU HAR! håller med Katrina -verkligen hemskt, men annars verkar helgen vart bra

2009-05-11 @ 16:02:35
Postat av: Lottie

Stackars lamM! :'(

2009-05-11 @ 17:17:49
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: maddi

vrf lägger du in en sån hemsk bild ??

är hans huvud av eller ?

2009-05-19 @ 15:30:14
URL: http://soeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0