YEAS ÄR TILLBAKA

Hej alla söta blogg läsare! Jag vet att det blev en rätt så lång paus, men tro mig, det behövdes, och nu kommer jag köra på som vanligt igen! Eller kanske inte än,eftersom att imorgon ska jag till min mamma, och som ni vet finns det ingen dator där, men nästa måndag har ni något att längta efter!

Min dag idag började med att jag sov till Tolv, då ringde Ebba och frågade om jag kunde komma till Grönan, men självklart fick jag inte gå dit, men då så bestämmde vi att vi skulle ses vid Djurgårdsbron -kvart i ett-....Sen så cyklade vi till ett ute fik, där jag köpte glass och hallonsoda, mums, nu är det verkligen sommar!, Sen så gick vi igenom alla gamla bilder från sommar 08 (på mobilerna) och vi höll på att skratta ihjäl oss!
Aja sen cyklade vi till Rosendal, där var vi i parken, haha jätte roligt och mysigt! Sen cyklade vi hem till mig och fixade den här snygga designen, visst blev den underbart fin, skriv gärna en kommentar om din åsikt!
och för ungefär tio minuter sen, gick Ebba, så nu ska jag äta middag, se på Wipeout, och ha en härlig söndags kväll.
Hur har eran dag varit?
Ha det bäst, puss & kram,

Bilder från dagen:


Snyggaste Ebba vid Rosendal.


Laborinten som aldrig tog slut!


Bästa gungan och bästa Ebba


Ebba skaffade sig en kompis,som aldrig ville släppa taget om Ebba! HAHA


Och sist men inte minst, en fin bild på söta mig!

Kommentarer
Postat av: Ella

kul att du ärtillbaka igen gumman ses imorn

2009-05-03 @ 17:10:42
Postat av: Lottie heter jag!

Söta bilder :)

2009-05-03 @ 19:39:34
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: Emelie

gud vilken snygg design!! <33

2009-05-03 @ 21:07:12
Postat av: Lottie

SV;*Rääääätt :)

2009-05-03 @ 21:17:25
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu lottar jag ut design, läs mera på min blogg! // lottie :P

2009-05-03 @ 21:18:05
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, jag meddelar dig när jag har valt ut dom som har gåttvidare :D

2009-05-03 @ 21:52:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYYYYYYGG!!!!

Puss - bisous :-)

2009-05-03 @ 21:56:23
Postat av: caroline

;)

2009-05-19 @ 15:23:09
URL: http://carolineevangelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0