kamera lover

Hej alla söta läsare, nu sitter jag här och läser bloggar, och kollar på en Kamera som kanske ska bli min till sommar, jag tycker den verkar jätte bra, den är liten och systemkamera, kan man önska sig någonting bättre, eftersom att jag ska bli fotograf när jag blir äldre så är det lika bra att avslöja alla mina hemligheter om fotografering, först så fotar jag ungefär 150 bilder per vecka, om jag nu kollar på bilder på mobilkameran står det -3115, ja inte så dåligt, om man kollar på min digital kamera så kan jag bara säga en sak -minnet fullt, haha,och det roligaste att fota är växter, och alltid lika kul att fota fina bilder på min hamster, som igår var min söta hamster inringad av Victoria's secret saker haha!
Aja, nu vet ni det, om ni undrar varför jag vill ha den till i sommar är för att jag ska på massor av ridläger och vill fota hästar, och det andra är att jag och pappa ska till Torekov, och där vill jag fota när min syster fyller 18 (grattis i förskott)
och den sista är att jag villl fota från Kreta, aja nu ska jag äta, ha det bra bloggar igen kl.21.00,
puss & kram


Kameran jag vill ha


mobilen och mobilkameran som jag har


digital kameran som jag har

Kommentarer
Postat av: Lottie

Den verkar bra.

2009-05-11 @ 19:26:58
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, snygg blogg. Kul att du ska börja i min klass nästa år. Gå gärna in på min blogg.



Kram Klara <3

2009-05-11 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0