blogg

hej allihopa! som alla säkert redan ser så har jag fått en ny underbar design, detta är den finaste jag någonsin sett och haft!
jag vill bara tacka en person det är Cassandra, hennes blogg är här -den är jätte bra...
Ja tillbaka till livet, ja idag har jag inte gjort någonting jag har bara suttit framför tv:n och datorn, jag såg filmen BOLT på tv:n den var jätte söt, lite barnslig men gullig!
Idag åt jag tacos till middag, super gott, men ibland så liksom är man inte sugen på det lika mycket som vanligt, och det var inte jag idag ... Men aja, det kommer andra tillfällen?
ja,, sen har det inte hänt så mycket, jo juste jag ska träffa Ebba på onsdag, åh herregud, vad jag längtar jag har inte träffat Ebba på typ ett halvår, det är inte klokt, men nu så äntligen!
Ja, jag måste sova tidigt eftersom att det är skola imorgon, och på tal om imorgon så ska jag och mamma åka ut till kungens kurva, zoovaruhus besök zoos hemsida här , och kanske köpa en hamster bur, får se om vi ska vänta... men vi ska i allafall kolla, gud nu blir allting verkligt, liksom först jag får en underbar design som ökar min blogg glädje sen får jag en hamster som kommer underhålla mitt liv, sen ska jag träffa Ebba som kommer göra så att jag får gott sammvete, ja det är väll underbart?

Jag känner massor av kompisar som har bloggar, som gärna vill få fler läsare (även fast dom redan har många), så om du har tid besök dom, dom är riktigt bra : ellens,filippas, cassandras och sist ebbas underbara blogg.. ja nu har ni lite att kolla på...
Ska tappa i ett varmt bubbelbad, och tvätta håret,
ha en fortsatt trevlig söndag kväll, godnatt

Kommentarer
Postat av: estelle

snälla snälla börja me dagens <3 please <3

2009-03-09 @ 21:52:13
Postat av: mickan

gud kan du inte ta en söt bild på dig på din header inte när du ser galen ut ! :o

2009-03-11 @ 10:40:34
Postat av: filli!!! <3

men sluta! astrid ser inta alls galen ut!!

det e ni (ni som låtsas va estelle o mickan) som ser ut som galningar eftersom ni förmodligen e galningar!!

astrdi e jättefin på sina bilder!

2009-03-14 @ 10:26:41
URL: http://filippaisthebest.blogg.se/
Postat av: Ella

ingen i vår klass kallar sig mickan så ni måste vara typ några galningar och "Mickan" skulle aldrig säga header!!!

2009-03-17 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0