tur.

hej allihopa, idag så sov jag till halv elva, då låg jag ett tag, och jag ville somna om för sängen blev plötsligt så skön, men nej, jag skulle jag rida kl.15.00, så jag tvingade mig upp, och satte på mig min mysdräkt sen satte jag på simpsons, det ger en glatt morgon humör haha! Efter det satt jag vid datorn, och sen satte jag på mig mina ridkläder, och gick ner till bussen, hann med den -tur!
och sen åkte jag till stallet, och kom som alltid i tid till uppropet, jag fick häst sist, men det gjorde inget för vi skulle rida dressyr och då är alla snälla eller nja nästan alla,, jag fick en ponny som heter Troja, det är verkligen en ny favorit, eller ja hon är delad etta med Joker och Actrise såklart! Sen skötte jag Troja och efter det gick jag och Dina till busshållplatsen vi missade bussen med två minuter -suck, då kollade vi när nästa gick,ca tjugotre minuter stog det att nästa buss skulle komma -suck,. så vi gick tillbaka till stallet, då kom Dina på att hon glömt sin hjälm och skyddsväst, så det var ju super bra att vi gick tillbaka ;) sen så gick vi tillbaka till bussen, och där kom den och den han vi med som tur va!

Aja nu är jag hemma och ska ta det lugnt, jag har lite ont i nacken från ridningen , aja det går säkert över snart, sen vill jag bara tacka er för att jag har ungefär 30-40 unika besökare per dag, och i vanliga fall brukar jag ha 15-20 så jag blir jätte glad nu när statestiken höger sig! -tack!
puss & kram bloggar mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0