test/övning - sms

Eftersom att jag är hemma och sjuk, hittade  jag ett test/övning, från en kompis blogg,

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Börja uppifrån och ner till 11, och skriv första meningen/ordet i smset. Gör likadant på varje fråga.

1. vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dej?
krya på dig massor av pussar och kramar elle & micki <3

2. vad säger du alltid till din bästa kompis?
hinner tyvärr inte till första bussen puss E.

3. vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
jag går till din buss.

4. vilket sms blev du mest berörd av?
okej, jag är dnedanför dig snart.

5. vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
någon som vill prata i telefon eller smsa med mig?!

6. vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
jag kommer om fem minuter.

7.vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
hej ditt saldo börjar bli lågt,

8. vad vill du höra mest av allt?
men skynda!

9. vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
aha, men jag kan inte, har nackspärr....

10. din romantiska replik
om tio minuter

11. vad skulle du säga om du blev bestulen?
du ringer mig nu! Du kan inte ta mina solglasögon, dom kostar 2000 kr, jag ska ha dom idag!

Det sista var från min agressiva syster! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0