svaren :

Ja nu slutade jag frågestunden,,,,
Tack för frågorna, och att ni orkade fråga frågor, här kommer svaren på alla era frågor -

Sandra - varför bloggar du?  För att kunna skriva av mig

Nanna - den bästa semestern du haft? svår fråga, jag tycker om alla mina resor jag har upplevt, men kanske Thailand resorna, var extra bra?

Julia - Vad är det värsta/bästa du vet? det värsta är nog kackerlakor, det bästa är min familj..

Faye - vilken är din favvo färg? Hmm,,, svårt, jag tycker om svart,rosa och vitt mest!

Ebba - vilken affär shoppar du helst i? Jag shoppar helst på Zarah.

Anonym - vem är du kär i? haha privat privat privat.....

Ja det var allt, ha en fortsatt trevlig tisdag kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysig blogg.

2009-03-31 @ 20:24:00
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0