SLUTA PÅ EN GÅNG ATT SPELA!

Hej, som ni märker så bloggar jag inte eftersom jag är hos mamma, men jag ska ju åka till kungsberget så jag förde över nya låtar till Ipoden, jag gick då självklart in på min blogg och läste då såg jag två kommentarer, och blev då jävligt irriterad eftersom att någon av er läsare låttsas vara mina bästavänner Michaela och Estelle, och skriver dumma kommentarer, detta är absolut inte okej att man låttsas vara personer, jag har själv pratat med M och E och dom har inte  skrivit detta, du som skrivit detta sluta med det nu, annars kan jag använda ett program som tar reda på vem det är som skriver kommentarerna via datorn, och då får jag reda på det, så sluta med det, annars!
Hoppas ni förstår, förlåt för det arga inlägget men detta var verkligen inte okej!
Nu ska jag göra mig iordning för KUNGSBERGET gud vad jag längtar, puss & kram ses på måndag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då måste det ju vara nån i din klass eller i min klass kanske (?) men det är inte snällt att låtsas vara nån annan!



längtar oxå till kungsberget. kram

2009-03-11 @ 17:57:48
Postat av: nanna

stackars dig det e ngn som gör det på en kompis blogg me ! ses kanske snart puss

2009-03-11 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0