slut på denna vecka

Hej, tänka sig det blev ett till inlägg allt!

För ett tag sen så pratade jag med min kära vän Mikka, om hamster, och vi bestämmde att hon skulle med imorgon och köpa den, eftersom att hon är grym när det gäller hamstrar så, hon ser om dom är sjuka, vilket är bra att veta!

Har sett på Wipeout, gud jag verkligen älskar det, alla ser så galna ut när dom går igenom den fruktansvärda banan, tänk att landa i gamal lera, nej usch, jag tror inte jag skulle gå med på det, kanske!
Sen har jag även läst på lite läxor -duktiga jag.
gick in på statistiken nyss, där det stog -58, alltså femtioåtta unika besökare, herregud, förstår ni hur glad jag blir, och vilken skriv glädje jag får av det, fortsätt fortsätt fortsätt , säger jag bara! Det skulle även vara super roligt om jag skulle kunna få lite mer kommentarer av er läsare, ni kan ju skriva vad ni vill att jag ska göra/skriva om i bloggen, om ni vill t.ex ha frågestund, eller något, så kan vi kanske fixa det!
Så det lönar sig verkligen att kommentera.
Aja nu ska jag mysa ner mig i soffan och njuta av dom sista trettio minuterna innan jag ska sova (eftersom att jag som vanligt ska upp halv sju)
men ni får ha det en bra fortsättning på denna mysiga söndags kväll...
Jo juste , viktigt : jag bor ju hos mamma imorgon i en hel vecka, och som ni vet finns det ingen dator där, så det blir en bloggfri vecka, tyvärr, jag måste önska mig en bärbar, så jag kan blogga hela tiden, men jag kanske svänger förbi hit någon dag i veckan, och då kommer jag även lägga in en bild på min hamster "Iris" så ni får se henne,
kanske hinner blogga imorgon bitti, maybe!!
Godnatt

WipeOut - går på 5:an kl.20.00 varje söndag -Missa inte

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, har du haft en bra helg? :)

2009-03-22 @ 22:17:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Leia

Sött med hamster :P

2009-03-23 @ 11:39:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emmy

Söt blogg :p

2009-03-23 @ 19:28:44
URL: http://blondicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0