segaråttor

hej, jag vet att jag har varit väldigt seg med bloggningen, men jag har som sagt var har jag haft fullt upp. Jag har nu kommit hem från stallet jag red en liten ponny som heter Russin, ortoligt gullig, men lite pigg, vilket är super. Jag skulle igentligen sova hos Amanda med Anna men Amandas mamma var sjuk, så då skulle vi typ sova hos Anna men Annas mamma skulle åka till Afrika, och sånt .... så ja det blev ju väldigt lyckat får man säja? Så ikväll blir det bara en lugn och mysig kväll med pappa. Vilket också är super!
Ska snart hoppa in i duchen och ducha sen ska jag typ gå och köpa godis... men jag får se, om jag orkar haha..
Sen ska jag sova rätt så tidigt eftersom att kl.11.30 ska jag möta Cassandra i stallet, för sen ska vi ta bussen hem till mig och baka, vad vet jag inte riktigt men fina bakbilder kommer flyga upp lite senare imorgon...
Jo juste glöm inte att läsa Cassandras fina blogg www.seeyoulateralligator.se

Ska hoppa in i duchen nu, puss och kram


Söta lilla Russin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0