Mums Mums

Hej, kom precis hem från ridningen, idag red jag en ponny som heter Chenny, det gick OK, hon är väldigt svår om man säger så...
Iallafall, så efter ridningen gick Maja & jag till pris extra, maja köpte Mums Mums haha jätte kul!

Sen så tog vi bussen hem, och nu är jag hemma, jag sitter och kollar Kungsberget lift system, eftersom vi ska dit nästa onsdag det ska bli super kul...
Jo juste då kommer jag inte heller blogga, eftersom att bussen går kl.07.00 från skolan....
Så det var nog allt, bloggar lite mera senare ikväll,
/ Astrid

en liten bild från buss hållplatsen,(klicka för att få större bild)

 
           


Kommentarer
Postat av: kibba

najs med kungsberget! själv var man ju sjuk på romme dagen :(

2009-03-03 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0