maybe?

hejsan!

Idag var en lång hemmadag, jag vaknade nämligen med otroligt ont i halsen, då gick jag upp, och kände att så fort jag svalde så fick jag enormt ont i halsen, så jag tog fram termometen, och mätte, jag hade fört 37.0 vilket är det vanligaste. men mamma tyckte jag skulle stanna hemma så det gjorde jag..
Jag satte på Desperate housewifes, såg hela min D box vilket var 1-23 kapitel eller vad man ska säga, jag är beroende.
sen så gjorde jag gröt, åt upp det, sen gick jag till min pappa, och var inne på datorn, sen gick jag och la mig vid soffan och sov på MTV, plötsligt vaknade jag efter att sovit i 2 timmar och 45 minuter? -hur ska jag kunna sova i natt liksom!
Jag vaknade av att min mobil ringde då sa min mamma att hon hade middag hemma, så jag gick över med en gång..
Tvingade i mig korvstroganoffen, hade liksom ingen riktig matlust,,,,mamma visade även mig en par jeans som hon hade köpt till mig, eftersom att jag så gärna ville ha dom!
men när jag skulle prova orkade jag inte stå så jag låg bara nere på golvet,
jag hade huvudvärk,ont i halsen,ont i magen och mådde illa, liksom en blanding, inte bra blanding utan den värsta!

sen tog jag termometern, och mätte, då stog det 38.0 -så ja, jag har feber, men det börjar sjunka, men jag ska nog vara hemma ett tag till,,Jag vet att mina bästavänner läser min blogg, så detta är till er - jag saknar er enormt mycket Michaela och Estelle!

Nu är jag hos min pappa, han kom förbi och hälsade på min lilla hamster -Iris, heter hon, jag slänger in en bild senare i veckan,
Ska gå och vila nu,
ha det så bra, jag bloggar nog inge mer idag,
Puss & Kram eran sjukling,
kanske ska prova kuckelimuck medicin, den verkar god och man verkar bli frisk av den eller ja, Carlsson på taket blir det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser jeansen ut ? lägg upp en bild :)

2009-03-30 @ 21:01:49
Postat av: Bea

Härlig blogg du har

Allt bra?

2009-03-30 @ 23:42:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0