läxor,ridning,mat...

godmorgon,
jag vaknade rätt så tidigt, eftersom att jag skulle gå igenom mitt föredrag som jag skrev i går ..
Sen så är det ju bara så skönt, att det äntligen är fredag, gud vad kul och skönt dessutom! så imorgon blir det en riktigt lång och skön sovmorgon, fast mysa kan jag inte göra hela dagen, jag ska nämligen rida kl.15.00,, jag har aldrigt ridit i den gruppen, men aja den är säkert bra?

Idag har vi inget speciellt i skolan, jag har tre läxor som är klara - skönt, det var matematik,föredrag,och engelska...
Jag slutar otroligt tidigt idag, vilket är super skönt det med, och för varje dag som går så blir det mindre och mindre väntetid, inför,,,,, min hamster!, den kommer  till mig på måndag, ska bli jätte roligt..
Ska nu opp och göra iordning en god frukost, eftersom att lunch är sist på shemat idag, så måste man äta mycket haha!
Aja nu vet nu lite, bloggar mer efter min ridning idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0