back with good news and bad..

Hej!
Igår kom jag hem från Åre, jag och kompisar har haft det sjukt roligt....
I allafall, så har jag och min familj beslutat att jag ska få en hamster, roligt va?
Idag skulle ju jag vara i stallet men jag hann inte riktigt med, tyvärr.

Sitter nu och pluggar, och letar hamster bur ( www.blocket.se ) super sida...!
Iallafall, nu har ni hört alla bra nyheter, men tyvärr har jag en mindre bra,,,,
- jag kommer blogga varannan vecka,, ah, faktiskt, för att min mammas dator är trasig, men jag kommer göra ett schema som kommer se ut så här        Tisdag :       onsdag:      torsdag:   fredag:    lördag:  söndag:
och där i mellan kommer jag berätta om den dagen, det viktigaste vill säga, men denna vecka är jag som tur hos pappa så det blir bloggande hela veckan,
Bra va?
aja bloggar mer senare, jo juste, jag har saknat er läsare!
Sköt om er så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0