äntligen så fick jag in en bild.

Hej, jag gick upp kl.06.30 idag *suck* men jag skulle duscha eftersom jag inte hann med det igår.
Nu är jag i allafall ren,vilket är jätte skönt. Ingen är säkert uppe vid den här tiden, eller ?
jag sitter nu och äter frukost, idag blev det yougurt med cornflakes, och en frukt.... En bra start på en bra dag?
Iallfall nu ska jag inte babbla mer, jag ska bara meddela att jag ska ju rida idag som vanligt, så jag kanske hinner blogga innan, men jag vet inte...
Men, ni får ha det så super bra och hoppas ni får en fin dag,

/astrid

Förlåt för den fula bilden, men jag såg bara så ny vaken ut,
ni får en bättre bild senare ikväll. iallafall, detta är mitt korta hår, -efter klippningen..


Kommentarer
Postat av: F

Hhihi palla gå upp halv sju.. ;)

2009-03-04 @ 21:11:13
URL: http://hejboeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0