ajajaj!

Hej!

Jag vaknade imorse klockan sju, av mitt förfärliga halsont, jag har aldrig haft så ont någon gång i mitt liv, hela min hals är svullen och jag kan inte svälja!
Så jag har en halsduk lindrad runt min hals, och té kokarn är på, sen ska Caroline, gå och köpa halstabletter från apoteket..

som jag skrev i förra inlägget så har jag köpt ett par nya jeans och bild kommer längst ner på detta inlägg.

Det är tråkigt att missa mycket från skolan, man måste ju jobba hårt när man kommer tillbaka, och så håller vi på med en massa prov, så det blir ännu jobbigare!?
Och det jag saknar mest är ju mina bästavänner Michaela & Estelle, gud jag har inte träffat dom sen i fredags?
Nej, nu piper té kokarn så jag ska hälla upp det nu, och sen ska jag sova,  -mer bloggning kommer senare under dagen...

puss & kram eran sjukling..



Här är mina nya jeans, finns på Gina Tricot, -399 kr.

Kommentarer
Postat av: nanna <3

haha samma som mina :P <3

2009-03-31 @ 11:09:00
Postat av: Marielle

De byxorna är sjukt snygga!

2009-03-31 @ 15:44:03
URL: http://mmwesterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska också köpa såna jeans :D

2009-03-31 @ 21:24:23
Postat av: A S T R I D A N D E R S O N L U N D

vad kul dom är grymt fina :)

2009-04-01 @ 10:00:43
URL: http://yeas.blogg.se/
Postat av: A S T R I D A N D E R S O N L U N D

2009-04-01 @ 10:01:09
URL: http://yeas.blogg.se/
Postat av: ellie

jätte snyga bilder, kul för Anna med hunden. hoppas ridningen går bra imorgon. hoppas du får ett jättebra påsklov pussar och kramar din ellie pellie.

2009-04-03 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0