long time ago, & tennis

Hej bloggen eller ja hej alla läsare kanske man ska säga?, En lång blogg paus men det kan jag lova att jag behövde!

Idag så vaknade jag 9.00 -gud så tidigt säger jag haha, sen så har jag bara varit hemma och sett på film, och sen typ klockan 12 eller nåt så ringde port telefonen, fattar ni hur rädd jag blir, ingen jag känner eller som jag vet ska komma ringer på så jag ringer pappa direkt och bara -PAPPA nån har ringt på port telefonen vad ska jag göra?! -Lugn det är killen som ska komma med ostarna från Frankrike! jag slänger mig på porttelefonen (kanske gått 1 min) -HALLÅ NÅN DÄR skriker jag och hoppas att personen är kvar men -nej , Ooops haha, och vi som skulle ha gäster ikväll typ ost och vin och sånt, så vi får osten imorgon iallafall, bättre sent än aldrig eller?

Nu ska jag och Lottie åka och spela tennis och kommer tillbaka senare! Ha det bra puss & kram slemiga barn! -kom på den nyss! HAHA


Kommentarer
Postat av: Milica

Fin design ;)

2009-06-23 @ 15:41:01
URL: http://milicajankovic.blogg.se/
Postat av: fillii såklart! <333

fett söt design, haha puss & kram slemiga barn, den va bra

2009-06-24 @ 00:16:11
URL: http://fillii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0