new day!

Godmorgon allihopa ♥ !

Har ni sovit gott? Idag så vet jag inte riktigt än vad jag ska göra men jag ska väl ragga upp någon kompis och gå ut lite i det underbara vädret! Funderar faktiskt på att ringa Michaela och fråga en sak om hennes land, om man är trevlig kanske man får följa med hoppas på det bästa!
Jaja, igår blev det ju inge riktigt inlägg utan bara frågestunden här är en länkling direkt till kommentarerna så du kan skriva en fråga direkt skriv gärna flera frågor men gör det då i samma kommentar klicka
här!
Igår så var jag ju även och spelade tennis och åt middag med Lottie hemma hos mig, aja här kommer bilderna först från tennisen sen från middagen hos mig, se och njut! bara en bild från tennisen.. juste alla bilder tagna från Lottie!




vi sköt så hårt så att en boll fastnade i nätet.



Lilla jag på balkongen



Lilla Lottie på balkongen.



Lottie drack & sen börja as skratta hahaha!

Kommentarer
Postat av: lottie

Haha :)

2009-06-24 @ 11:09:14
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0