SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Ja jag kommer nu skriva svar på alla era frågor <3

Postat av: fillii såklart! <333

hmm, va ska man hotta på...? hur va det på ridlägret??

2009-06-23 @ 19:57:11
URL:
http://fillii.blogg.se/   - jo tack Filli, det var toppen hade en underbar häst som hette Penny och träffa många nya vänner!

postat av:Klara
Ska det bli kul att börja i franskaskolan? 2009-06-23 @ 20:41:32
URL:
http://soeurs.blogg.se/ Postat - ja det ska bli rätt så kul, jag är extremt nervös, men om jag är med dig,Matilda & Paula i början så kommer nog allt bli bra!


Postat av: Klara

vilken blogg är din favorit blogg förutom din egen?

2009-06-23 @ 20:44:11
URL:
http://soeurs.blogg.se/ -Favorit blogg, det är väl makeupbox.blogg.se (Vega) och din såklart!

Postat av: F A Y E H E N R Y

hur lång är du?
hur mkt väger du?
vad är ditt favorit djur?
vad är ditt hela namn?

2009-06-23 @ 21:29:39 -Haha nu kommer dom personliga frågorna Faye Faye Faye haha.... jag är 1,54 m , jag väger 40 kg (tjockis) mitt favorit djur är Katt & häst, och hela mitt namn Astrid Linnea Anderson Lund!

Postat av: Paula

svar : Roligt att du ska börja i Franska ! Vadå låtsassystrar ? Asså vi är ju bästisar så vi kanske bara skämta eller nåt sånt?... (om du menar jag och Thomasine?)
Fråga : Har du några djur ?

2009-06-24 @ 09:07:03
URL:
http://paulathomasine.blogg.se/  -Haha nej allt var till Thomasine Paula! haha, ja jag har ett djur, en dvärg hamster vid namn Iris!

Postat av: lottie

Vad ser du fram emot mest med att börja i franska?
Det vad min fråga :)

2009-06-24 @ 10:38:09
URL:
http://lottiesvardag.blogg.se/  - Vad jag ser fram emot mest , hmm,,, kanske att få vara med Klara, Matilda och Paula <3

Postat av: anna såklart =) xoxo

har du pojkvän?
vadär ditt favoritintresse?
vem hatar du mest i hela världen?

2009-06-24 @ 17:26:11
URL:
http://annaspineapple.blogg.se/ - Anna, du vet att jag inte har en kille men jag är ju på G, du vet med vem med du är tyst om det haha!, Favorit intresse rida? Vem jag hatar mest i hela världen - Richard heter han, kommer ihåg från dagis då han ville hänga mej med ett hopprep, och stoppa grus i munnen på mej, puttade mej, men jag hade 2 hjältar som slog till honom varje gång dom gjorde något THAHAH! -gamla minnen - love you Anna Bitch <3

Postat av:

Vad ska du göra i sommar?

2009-06-24 @ 20:02:47 -Igentligen borde jag ej svara eftersom denna kommentar saknar namn....men jah är snäll, jag har varit på ett ridläger redan, sen ska jag åka till Boden ligger i Norbotten där hela släkten bor, sen ska jag till Båstad (under båstad veckan) sen ska jag till Kreta (Grekland) sen ska jag åka ut till min gudfar (han har en massa hästar) åka ut till han och rida!

Postat av: Ellen

Vad är det roligaste du har åkt på Grönan? XD

2009-06-24 @ 20:03:42 -Extreme,Kattapulten och Pop Expressen är beroende frammkallande jue haha!

Postat av: Ellen

hur länge har du haft din blogg? :O

2009-06-24 @ 20:04:39 -Vet ej riktigt haha, men sen Januari tror jag så sen får du räkna ut allt själv lilla fjortis Ellen!

Postat av: Ellen

Vilken var den första bloggen du läste (inte din egen) Om du kommer ihåg? XD Iallafall en av de första

2009-06-24 @ 20:05:49 -Blondinbella var den första, det var när min syster visade bloggen för mig, och då ville jag också börja blogga, och då fick jag hjälp av söta Cassandra med att göra en blogg design -tack en en gång cassih- <3

Postat av: Paula

Är det här din första blogg eller har du haft en innan denna ?

2009-06-24 @ 20:09:27
URL:
http://paulathomasine.blogg.se/ -Detta är faktiskt min andra blogg jag hade en när jag gick i 4:n skratta inte nu men det hette glassigast.blogg.se haha, vet ej om den finns kvar, men där var jag så töntig skrev t.ex idag har jag druckit Redbull! usch jag skäms thahah!

Ja nu har ni fått svar på era frågor! tack för alla som frågade, ni betyder mycket, blir inge mer inlägg för ikväll bloggar mer imorgon puss & kram

Kommentarer
Postat av: lottie

ASTRID SKRIIIIIIIIIIIV!! DIN BLOGG ÄR INTE ALLS BRA OM DU INTE SKRIVER, MAN KOLLAR IN HELA TIDEN MEN DU SKRIVER ALDRIG NÅGOT NYTT, SÅ FÅR MAN LÄSA SAMMA INLÄGG OM OCH OM IGEN. SNÄLLA SKRIIIIIIIV?!

2009-06-25 @ 11:23:29
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/
Postat av: lottie

Fråga gärna en fråga i frågestunden hos mig. Frågestund fram till den 30/6.

Hare bra! :D

2009-06-25 @ 11:52:35
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0