NI VANN BITCHES!

Okej bitches ni vann, jag börjar blogga igen, men om jag ska det ska ni kommentera mycket!
Igår så var det skolavslutning gud så skönt, men gissa hur mycket jag grät eftersom att jag ska byta skola nu efter sommaren, Estelle,jag och Michaela stog och kramades i säkert fem minuter, Men man måste ju tänka på den ljusa sidan det är sommar och jag ska börja i Franska skolan och skaffa nya vänner, kuligt!
Just nu sitter jag hemma och är sjuk, förkyld, måste verkligen bli frisk eftersom att på fredag så ska jag och Hedda M och Hedda K på ridläger, gud kan knappt bärga mej!
sen imorgon är det ju också Rebecka's tjejmiddag myyyyssiiiiggttt,, så jag har många bra skäl till att bli frisk!
Juste igår var jag och Mikka på grönan, där mötte vi upp Ella,Anna,Rebecka och Amanda, så där sprang vi runt och hälsade på folk, och bråkade med fjortisar åt alla håll!, Gud grönan börjar ju bli värsta fjortis nästet, så fort man råkar komma åt nån så får man ett -Vad f*n gör du din lilla tönt?!
Så hur trevliga är egentligen sveska folket, om några år kan man säkert inte ens titta på nån?
Fast det är ju grymt kul att reta alla otrevliga, t.ex. igår sa nån till Mikka -sluta puttas!
jag: Men gud hon råkade?!
fjortisarna: men hon rör mig? det är störande
jag:men gud sluta bete er som dom grovaste fjortisarna i stockholm
fjortisarna:URSÄKTA VAD SA DU?
jag : FJORTIS!
fjortisarna: vafan säger du unge?!
jag: skaffa finnkräm det behövs
sen så skulle vi hoppa in i Pop Expressens vagnar! HAHA!
PINSAMT SÄGER JAG!
nej nu ska jag bädda ner mig i sängen och se på Nim's Island för 103856353 gången
ADIOS AMIGOS


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hallå! Astrid du är ju också en fjortis så du ska inte säga något! XD

2009-06-10 @ 18:35:23
Postat av: Anonym

men assebasse varför är du så uppkäftig

2009-06-11 @ 09:03:15
Postat av: filii såklart!<3

haa, asta!! =D du e rolig du, finnkräm...=P ure little biach (svatas?)

2009-06-12 @ 00:28:31
URL: http://fillii.blogg.se/
Postat av: Anna

Alla på grönan är inte fjortisar ? :P

2009-06-15 @ 21:51:03
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: lottie

Haha, hatar fjortisar! Men vi får ta och ses ngn dag på lovet, =D poss!!!

2009-06-16 @ 21:29:16
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0