Design

Hej alla bloggläsare, för ca 1 timma sen så var jag och Lottie och spelade tennis på tennisstadion, vi hade några killar brevid oss som spelade typ *seriöst* och jag och Lottie sköt in bollar dit hela tiden så dom blev as arga thaha!
Sen efter ett tag typ 45 min så gick vi hem till Lottie och fixade med blogg designen, och ja nu är jag så nöjd man kan bli, har ni en åsikt?
Nu är Lottie och duchar så jag passade på att skriva ett litet inlägg, efter hon har duchat ska vi gå hem till mig för Lottie ska äta hos mig, vi ska grilla korv och kött, MUMS! Nej nu ska jag kolla lite saker på facebook,  så ha det bra puss ! -Bloggar senare, juste bilderna från tennisen kommer senare ikväll-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0