allt på samma gång!

Hej, länge sen! Igår var jag på Picknik med Lottie, sen så var jag bara hemma med Carro (tjejkväll) vi åt först på ciao ciao (stavning?!) sen så gick vi till 7 eleven och  köpte godis, sen så såg vi I taket lyser stjärnorna för andra gången, men Carro hade aldrig sett den så hon satt och grät hela filmen haha! *snyft*!

Imorse så ringde Lottie och hon berättade att michael jackson var död, jag ba WHAT?!, -gud så hemskt, jag var inte ett stort fann av Michael men  jag gillade hans låtar, usch så hemskt, läs mer om det som hänt här (länk), han fick typ hjärt stillestånd- nej nu ska jag  inte skriva om mer sorgliga saker, jag tänkte bara berätta att runt 3 idag åker vi ut till våra vänner och ska sola och bada och åka båt och sen sover vi över där, så jag bloggar senare imorgon (om jag orkar) och sen nu på söndag åker jag till Boden, så jag kan inte blogga då,, men jag kommer tillbaka på lördag, ne nu ska jag hoppa in i duchen och tvätta håret -BEHÖVS- så puss & kram slemiga barn...
R.I.P MICHAEL JACKSON!

Kommentarer
Postat av: estelle

hoppas du får det jatte mysigt i boden. puss o kram elle

2009-06-26 @ 17:45:15
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

Åhh ciao ciao är en av mina favorit pizzerior :D

2009-07-04 @ 15:15:46
URL: http://coozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0