vega & olivia

hej bloggen,  ville bara meddela att jag är 0 akktiv här, håller på med min nya blogg namnet får ni när bloggdesignen är fixad och den är redo för att användas!

kan blogga lite om ni saknar mig så, : idag så vaknade jag smsade vega & sa att jag ville ses, så jag tog bussen till odenplan där Vega stog och ropade från ballkongen - ASTRID ASTRID HÄR ÄR JAG! jag ba - yeijh hej ! :p
sen så när jag stog vid ytterdörren så plingade jag som en tok olivia var på toa och bajjsa haha enligt vega då då, och tvätta ansiktet enligt Olivia haha
sen när vega var vid dörren så fråga jag - varför öppnar du ej?!
för schyshorna är där jag ba - WHAT, så hon skynda sig öppna dörren och bara rusa in haha!
Sen skulle vi gå till vasa parken men vega var seg som alltid haha (sorry vega but it's true) hon höll på att ladda upp en massa bilder så jag och olivia fick roa oss i typ en timma (tack vega) haha!
sen gick vi ÄNTLIGEN till vasaparken, och hoppade bort alla skit ungar från studsmattan moahhahah!
tog lite bilder, sen så gick vi till hemma kväll och mötte då upp Alkazar magnus , vega : shit det är du! Jag : ah det är ju du! Olivia skämms haha ! Vega : får vi krama dej (jag och vega var taggade haha) han : ja :)
jag : får vi ta bild, så olivia blev fotograf och fota en massa bilder hihi!
sen köpte jag & vega en redbull, och olivia popcorn :D ,
sen gick vi upp till olivias bio sallong och olivia sa nu ska vi se skräckfilm jag : JA JAG ÄLSKAR DET, efter bara 2 min av filmen höll jag på att klämma sönder vegas arm och skrek för vad som än hände och dom bara skratta och ba : astrid din lilla fegis haha min ursäkt lyder : jag brukar se snällare skräckfilmer haha!
sen efter många skrik av alla tre så slutade den * ÄNTLIGEN* ingen våga gå själv, eller okej olivia men inte jag & vega typ bråkade om att gå först i lägemheten (normala)
sen skulle olivia äta med familjen ute, så jag & vega gick hem, jag sa till vega tigare - tänk fall min buss slutat gå palla gå hem hhaa!

sen när jag står vid bussen är klockan 19.10 bussen SLUTADE GÅ 19.07 fattar ni hur sjukt irriterad jag blev, så jag började min sega gång hemmåt, så en prommenad blev det iallafall !
nu är jag hemma, nej nu får jag kramp i armen känner jag! onödigt långt inlägg som ingen orkar läsa men vet ni i don't care moahhaha!
juste vega & olivia ska typ följa med ut till mitt land skojsigt va! yes i know eller mitt fall YEAS i know haha!
bilder kommer här. alla bilder är från vega makeupbox.se (NOTTERA SE INTE BLOGG.SE)

hoppili hopp!


jag ser helt sjuk ut, råka kolla ner, men kolla vega as söt, JUSTE ALKAZAR COOLT VA?!


Vega världens sötaste, har ingen bild på söta olivia :o !


Favorit bilden! olivia vega & astrid och juste REDBULL!


PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag bajsade inte, jag bytte faktiskt om! :)<3

2009-07-13 @ 23:22:56
Postat av: Astrid

Haha olivia gumman, fler versioner finns :p <3

2009-07-14 @ 11:28:38
URL: http://yeas.blogg.se/
Postat av: Olivia

?..

2009-07-16 @ 10:16:53
Postat av: astrid

va haha~

2009-07-23 @ 21:26:40
Postat av: Ella<33

astrid visste du att det finns tjurkiss i redbull!! det e därför jag aldrig dricker det....

2009-08-16 @ 15:35:54
URL: http://ellaapella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0