norrbotten är toppen!

hej kära läsare!

Just nu är jag hos min farfar i Norbotten, idag så var vi på stan, jag köpte concelier (stavning?!) foundation, ett par silvriga stora örhängen & hårspännen, visar bilder när jag är hemma i stan!
som ni märker så har jag inte bloggat, det beror på att min morfar inte har en dator, men min farfar har så jag passade på att skriva ett inlägg juste en person skrev : vad ful du var på sista bilden, som en kommentar, gud vad ni är patetiska, låt mej vara om ni hatar mej så jävla mycket, ni är bara så jävla avensjuka, och den sämsta är att den personen inte ens vågar skriva namn, så jävla fegt, men bara så ni vet jag tar inte åt mej en jävla massa skit för jag är så sjukt nöjd med mej själv, och det kanske ni också är!!
men vissa är så avis, för att jag är snygg och ni sitter och pillar er i näsan och river av tånaglar!, detta säger jag till dom personerna som skriver dumma onödiga kommentarer (förlåt till er alla andra)
du som skrivet denna kommentar blir anmäld, till polis, böta 2000 kr, passa er jag är ingen att leka med!

bloggar på måndag igen!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Astrid! Kolla bara ip-nummret. Och du brydde dig ju inte då kan du ju inte böta 2000 kronor? Jag håller med att det är jävligt dumt att skriva att du är ful, för det är du inte alls, men om du inte bryr dig kanske du inte ska anmäla och hålla på? Desiree Nilson, alla bloggare får negativa kommentarer, så chilla lite sötnos! :P



Puss o kram och glad sommar :)<3

2009-07-02 @ 19:18:17
URL: http://carpediema.blogg.se/
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

Sv. Tihi tack <3

2009-07-04 @ 15:22:08
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Phsycot...

Typ...

1.Vad är conceriel?

2.Jag har blivit tvingad att skriva... Ehmm... tycker också att det é taskit att skriva ful-saker...

3.Jag river inte på tånaglarna, jag tuggar av dom. Sen sparar i en burk som snacks!

2009-07-04 @ 22:21:45
URL: http://www.formido.bloggsida.se/
Postat av: Anonym

vem e desiree nilsson?

2009-07-06 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0