NERBÄDDAD

Hej bloggen, har inte bloggat på länge, och det beror på att det är sommar, så jag kommer inte vara så aktiv här på bloggen,så ibland så kommer det in något inlägg som ni kan läsa!

Idag ligger jag hemma i sjuksängen, nej men det är så att jag har fått typ öron inflammation (JOBBIGT!?) så jag har super ont i örat, så idag blir en härlig hemma dag!

Igår så var jag,mamma, Patric & Klara på middag, eftersom Klara fyller 18 på fredag, och 18:års dagen ska hon fira i Båstad, jag och pappa är ju med i Båstad när hon fyller år men inte mamma, så vi åt på EAST, och Klara fick många fina presenter och lite till plånboken!
Jag tog först vårrullar mumsigt (trodde jag) nej usch inte gott men Klara älskade dom, sen delade jag & Klara på Calefornian Rolls vegetariska, det var MUUMSIIIGT!
 aja ska gå nu mår inte ett DUGG BRA! och jag som ska till Båstad imorgon, näe usch!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Fin blogg och design:)

Puss!

2009-07-16 @ 03:06:51
URL: http://licorix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0