<3 eller inte?!

Åh gud så jag hatar dig du låttsas som du är världens schtekare och cooling? Men förihelvete ingen bryr sig om dej längre, du är och var falsk, du ljuger, och ena sikunden så bara -ÅH ASTRID MIN BÄSTA VÄNN- andra - jävla tönt-?
Shiiit shape upp boy?!
Hela världen hatar dej, du är bara snuskig, som en person sa PLAYER, ja , kanske det stämmer eftersom du dumpar den ena efter den andra, du vet säkert vem du är och kommer slå ihjäl mig när du träffar mig vilket händer snart, men om du rör mig då jävlar right?!
så don't cry just say fuck upp and smile!
SÅ !!!

Kommentarer
Postat av: Joel

Haha du kanske har fattat fel , jag menar sånna klänningar som är som hänginga gardiner ! Bläeh , men om dom är tajta och korta . Så är det nice :)

2009-07-07 @ 12:40:09
URL: http://blueperry.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, kolla in min nya blogg =) kraam :)

2009-07-07 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0