Tv.

Hej allihopa!

Jag satt och såg på topmodel men jag hoppade tyvärr in lite sent, typ kl. 20.30 nåt sånt, och då liksom ska dom börja dömma...
Men i allafall ikväll går det inga bra filmer/program, det brukar vara roligare men ja, jag har kollat runt lite, det roligaste som fanns var "Pimp my ride MTV" och det programett gillar jag inte alls, dom hittar äckliga grejer i bilarna som råttor,bajs,möggel m.m.
Men jag får stå ut..
Mamma är inte hemma ikväll som jag har berättat, men min syster är det, men hon pluggar till något prov?
så jag klarar mig själv ikväll.
Blir inge mer inlägg för ikväll... det känns som att jag sitter och skriver för mig själv?
Ni måste övertyga mig, genom att kommentera eller bara gå in på bloggen.
Sov så gott allihopa....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0