Trött dag

Hej allihopa!
Idag så slutade jag med musik, då gick jag Michaela och Estelle hem till mig, vi åt, och hade jättekul!
Sen så gick dom hem vid 17.00 för då skulle jag till Berit (sångpedagogen) så det blev inte så länge.... Jag var hur trött som helst idag, så jag fick ta det lite lugnare med rösten idag.
Jag sitter nu under filten i soffan, med en kopp jaa ni vet té haha!
Ska tappa upp ett bubbelbad, tvätta håret, måla naglarna och lite sånt..
Jag kommer skriva mer ikväll.

Ciao



Dagens blogg: www.Kenzas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Isabella Löwengrip

Hej!

Tycker att din blogg idé är bra Astrid. Kul att du är så ung och gillar glamour!

2009-01-15 @ 23:59:28
URL: http://www.blondinbella.se
Postat av: Anonym

Haha tack så himmla mycket! <3

2009-01-17 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0