Bio och Stjärnor på is

Hej allihopa!
Idag har jag och min kompis Hedda (www.qedda.blogg.se) varit och sett en film på Rigoletto, vi såg "Lasse Majas dektektiv byrå" den var rätt så bra. Jag och Hedda tyckte filmen var lite läskig under vissa tillfällen, så vi skrek över hela bio salongen! Haha fast det är en barnfilm.
Sen efter bion så gick vi till MC donald's och åt oss tjocka, sen började vi vår vandring hemmåt. På vägen hem gick vi genom Humlegården och fick syn på en isbana. Vi stannade där och lekte "Stjärnor på is" haha skit kul!
Sen märkte vi att klockan tickade så vi började dra oss hemmåt.
Nu är vi hemma hos mig, och hedda ska kanske äta här.

Ciao



Hedda på isen


På väg hem från bion




Jag och Hedda

Kommentarer
Postat av: Julia

Du e ju sötast astriiid<3<3

2009-01-11 @ 18:01:09
URL: http://piruettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0