Sen jag vet....

heej!
Sorry, att det inte blev något inlägg igår, min dator ville inte starta...
men jag gjorde som tur var inget speciellt, eller ja vi fick ut resultaten från provet, 16/17 jag är rätt så nöjd.

Idag.
idag hade vi världens skönaste schema :
NO, RAST, SY-SLÖJD, RAST 10 MIN, LUNCH, RAST, KÖR, MATEMATIK, IDROTT, rätt så bra dag :)
fast så bra var den inte för Alexandra I, i vår klass slutade och börjar i Fredriks hovsslotts skola.
Så kram kalas, och tårar var det tyvärr idag, det är alltid lika synd om någon slutar eftersom att Alexandra har varit med oss i ca 6, snart 7 år....
men jag önskar ändå henne världens lycka och vet att hon kommer trivas super i sin nya skola :)
michaela är hemma hos mig nu,,,
puuuussss

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså kan du inte skriva ngt roligt vem bryr sig om hästar HALLÅ ?!please skriv ngt kul eller sluta blogga ,kanske ngt om dagens outfit?! :p

2009-02-02 @ 17:52:44
Postat av: louise

skriv mera då astapasta!!! :D

2009-02-03 @ 22:34:27
Postat av: Mariana

fin blogg<3

2009-02-18 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0