Party dags!

hej allihopa!
Vi gick till våra kusiner, hemma hos dom var det "fullt ös" eller om man vill säga "fullt med barn" alla bara sprang runt och skrek,dansade och ja vissa lekte katter, galet!
Men iallafall, sen så kollade jag mig runt omkring, då såg jag det bästa, massa av helium ballonger!
jag sprang fram till ballongerna med en sax, och började prata "lite" pipit. Men det bästa fick jag veta när alla hade gått, då gick Gustaf och Ingrid (kusiner) pappa fram till balkongen, då visade han en jaa det är sant, en HELIUM MASKIN, jag blev överlycklig, jag blåste upp ca 10000 balonger, och andades in typ 10 eftersom man blir rätt så yr av helium....
Sen efter kalasett gick jag och mamma hem, eftersom Klara och Louise hade gått innan.
Så vi gick ner ett kvarter (vi bor på samma gata) så hemma var vi på ca 1 min haha "långt"........
Nu sitter jag och mamma framför tv:n och väntar till programmet "Stjärnorna på slottet" heter det.
Så jag ska hämta täcket och mysa ner mig med en kopp ja jag behöver inte säga vad det är i koppen, för det dricker jag varje dag, (För er som vet har jag hamnat i en så kallad té period)
Skriver lite mer senare ikväll

Ciao


Detta verkar vara hur kul som helst!
åka i luften med helium ballonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0