Hetsig dag

Hej allihopa!

Idag började jag skolan 08.20, jobbigt men viktigt! Min bästa kompis Estelle skulle kommit hem idag men planet från Bali var försenat. Så hon kommer inte hem förens på Onsdag, men jag får hålla ut. Slutade 14.30 och då var jag tvungen att skynda hem för att besöka min sångpedagog. Där går jag mest för att det är roligt, som en extra aktivitet.
Efter sången ringde Tove, ägaren till min sköthäst, och sa att det var min dag att pyssla om Actrise. Men jag kunde inte pga lektionen.

Sen gick jag till 7 Eleven och mötte Carro, min pappas flickvän, och bad henne komma och lämna mina ridgrejer. Men hon glömde hjälmen och skyddsvästen så det var bara att traska upp till pappa och hämta sakerna själv, men tanken var god!

Sen kände jag för att se lite "feel good" film och satte på Mean Girls. Så himla rolig, Lindsey Lohan ser så sund och söt ut, mycket bättre innan kändis stylisten Rachel Zoe satte klorna i henne och bantade ner henne till 45 kg! Nu ska jag krypa ner i juicy dräkten och göra en kopp té.


Ciao

Dagens blogg: www.blondinbella.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0