LYCKAD

Hello!
Idag så hade jag en tuff dag, allt var lite segt eftersom vi har haft en lång och härlig helg.
Och inte nog med det så skulle vi ha prov, det kändes rätt så bra för mig men resultaten får vi någon annan dag i veckan....
Sen i allafall så slutade skolan med idrott, då skyndade jag mig till stallet, eftersom jag skulle sköta Actrise idag.
När jag kom till stallet så var många som jag kände där, Mikka, Ella,Hedda K , Agnes och många fler........
vilket man inte tror att det ska vara på en måndag eftermiddag.
Sen skötte jag Actrise, det gick super bra! Så jag kände mig "stolt" haha.
Efter jag skött A så ringde min pappa, och frågade var jag var haha, då skulle jag ju till sångpedagågen (Berit)
där gick det också rätt så bra.....
Min dag blev rätt så lyckad i allafall ?
och juste lite sent, men jag har slutat med dagens blogg ;)

Ciao


En rätt så gammal bild, men jag har ingen nyare på denna dator


Kommentarer
Postat av: Ellen

Heeej Astrid du verkar ha haft en toppendag :D Kramar Ellen <3

2009-01-21 @ 15:58:07
Postat av: Anonym

tack ! puussss

2009-01-21 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0