Klar för läggdags.

Hej allihopa!

Har stigit uppp från badet, tvättat håret. och smort in mitt ansikte med en kräm, och hand/nagel kräm.
Medans jag höll på med det så kollade mamma på sommarläger, eftersom mina föräldrar jobbar i Agusti,
så jag funderar på seglarläger, eller något annat spännande.

Imorgon ska jag gå upp tidigare än i vanliga fall, för att jag ska öva en extra gång på mitt prov, så det verkligen sitter upp till 101 % .
Jag har hur skön dag som helst imorgon, jag har slöjd,NO,idrott och kör, allt det sköna på samma dag, men det är inte det bästa, det bästa är som jag har sagt Estelle kommer ju till skolan jag har inte träffat henne på 3-4 vekor...
Efter skolan, så går jag hem, övar provett, och ja tar det lugnt.

Nu är jag klar för läggdags, bäst att vara utvilad till imorgon.

Ciao





Kommentarer
Postat av: Ariel

Läs gärna mitt senaste inlägg :)

2009-01-13 @ 22:12:41
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0