Hemma

Hej allihopa

Nu är jag hemma igen. Tänkte lite idag när jag satt på läktaren i ridhuset hur många olika sidor jag har, alla har nog det. Jag älskar att vara i stallet få lite skit under naglarna. Men direkt när jag kommer hem känner jag att jag verkligen luktar stall. Inte för att jag tycker att de är en äcklig lukt men då vill jag lukta tvål. Så jag tog en dusch och skrubbade mig med en kroppsborste, jätte härligt. På lördah ska jag kanske rida på Äppelvikens ridskola i bromma, bara en lektion eftersom jag bara provar. Min moster tycker att jag kan ta T-banan själv men de vågar jag inte, byta tåg och sånt. Nej, pappa får köra mig!

Jag älskar att pyssla om mig själv på kvällarna och rota genom hela mammas spa-kit. Här har jag samlat mina favoriter som gör vardagen lite roligare.


Ansiktsmask från Clarins gör huden babylen



Elizabeth Arden eight hour creme åtefuktar läpparna

Nagellack från OPI är både prisvärt och hållbart

Nu ska jag gå och lägga mig ses imorgon!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0