Good morning

Hej!
Igår var jag uppe till elva, då hade jag sätt på en hel säsong av SATC, jag har verkligen blivit beroende,,, Så nu är det lite svårt att sluta liksom, bara sådär.

Lollo och Klara sov hos oss.
Dom ligger fortfarande och sover. Medans jag jobbar, haha. Mamma ska gå en promenad runt Djurgården som hon alltid gör på mornarna (bravo)
Jag gör inte något speciellt, jag ska gå på middag hos Rosanna,Alicia,Thomas och Romina, det är alltid jätte rolig att bara där, men nu blir det extra roligt för Alicia har fått en hamster, kul va?!
sen går vi nog hem och tar det lugnt.....
Jag är lite "konstig" nu men, jag ska gå upp till soffan och se SATC, och njuta av mina nya naglar (som är svart/röda Chanel) ett jätte bra tipps!

Ciao

Mitt snygga nagellack (det är mer rött)

Kommentarer
Postat av: fanny

imissu <3

2009-01-18 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0