Förlåt

Hej allihopa
jag ska verkligen be om ursäkt för igår, jag bloggade inte på hela dan, det är inte bra.
Men jag skriver vad som hände igår iallafall,
Igår så var jag och red, jag red en ponny som heter Afrotite, hon är väldigt starkt, så mina fingrar är helt förstörda,
Aja,sen så gick jag och Hedda M till busshållplatsen, vi missade bussen med 10 s, så vi väntade i 10-15 min,
sen kom den, då gick jag direkt hem tilll mamma, hon höll på med att sminka sig inför Elle galan, och Klara (min syster) höll på med maten, vi åt pasta..
Sen gick mamma, då så gick jag och Klara till Coop, och köpte godis och sånt inför "let's dance"
Sen så började lets dance, jag tyckte nog att Isabella var bäst.
Hon hade roligt på dansgolvet och ja,
Sen gick jag och sov.
Det var allt från igår

Idag så vaknade jag kl.10.45. då var jag utvilad.
Nu sitter jag och bloggar och ser på tv.
Sen ska jag och min mamma och syster gå till min kusin, som har kalas, han fyller fem på måndag.
Jag tar massor av bilder av kalasett, så jag lägger upp som senare.
Ska gå upp och göra i ordning frukost.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0