Photo Booth

Hej, jag har kommit upp från stan, och har tagit det lugnt, efter ett tag började jag leka med Photo Booth, man ändrar ansiktet, det är super kul, så så roade jag mig, jag imitera nästan alla på mamma jobb, jättekul! (lägger upp bilder)
aja nu ska jag vara kvar här till halv sex, sen ska jag hem och packa till Åre,,,jag kommer inte blogga någonting mer ikväll, eftersom mammas dator hemma är trasig, men jag kommer hit till kontoret imorgon efter 12, för kl.11.00 ska jag klippa mig,, Gah vad läskigt?, jag vill ju ha långt och fint, och jag blir alltid missnöjd,, Funderar på att klippa lugg, vad tycker ni att jag skulle passa i ?
så bloggning CA kl.12.30 , någonting...
Love Astrid     lite bilder om ni inte vet så är jag tjejen med blå tröja,,,  på den fjärde bilden är det Jackie,den femte ska vara en imitation av Louise Hall,  den sjätte är Sanna Stenqvist,  och den sista är en imitation av karin lund (min mamma) resten är galna jag  jo om man klickar på bilderna blir dom större....
                    
                                                            
                                
   


         

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha vart ska du åka nånstans??

2009-02-27 @ 19:41:38
Postat av: filli!!! <3

du e så snygg på bilderna förutom den då det inte var du på bilden!!!

love filippa

2009-03-06 @ 15:14:04
URL: http://filippaisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0