Mys

Hej, igår kom vi hem rätt så sent så jag hann inte blogga tyvärr, men middagen var jätte mysig, vi åt på ett ställe som heter PA & CO , vi åt jätte god mat och pratade, och ja hade allmänt trevligt.

Jag vaknade kl. 10.15 idag, då hade jag sovit ut och inte var jag ett dugg trött.
Förresten åkte min syster till ValdÍsere med sina kompisar, det var synd men roligt för henne.......
Hon kommer om en vecka,
Idag ska jag bara vara hemma och sova, se på film och vara inne på datorn.
Imorgon ska jag packa till Åre,

Puss och kram ,,,dagens outfitt , kanske inte blir idag
eftersom jag bara sitter och myser under en filt under hela dagen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guu vad mysigt själv myser jag här och tänker på dig<3<3<3

2009-02-21 @ 14:19:33
Postat av: Julia

guu vad mysigt själv myser jag här och tänker på dig<3<3<3

2009-02-21 @ 14:20:32
URL: http://piruettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0