tillbaka,

Heej!
gud vad jag har saknat er, men som ni kanske har märkt att jag har haft  "bloggpaus" , jag hade alldeles för mycket läxor, och prov,stallet och så vidare, så allt krockade, så jag bestämde mig för att ta en liten paus.

Idag så börjar jag kl.09.00, tack och lov, vi börjar 9.00 varje morgon för alla klasser i hela skolan har fått en ämnes lärare som man ska ha i en vecka, jätte kul, vi fick då våran musiklärare Leif, han är bästa läraren helt klart!

Jag sitter nu och ser på tv, jag kollar på VAKNA MED THE VOICE, jag älskar det, och inte nog med det var Kenza med, så jag fick lite "insperation" oc viljan att börja blogga igen, så nu ska vi köra ett tag igen, sen lovar jag att berätta när jag tar en blogg paus, jag är verkligen ledsen.

tänkte bara säga att min mobil är trasig och har en låne telefon (världens fulaste) så det är ett annat nr, så ni kan inte ringa.....
ska gå och platta håret inför skolan.
tänkte börja med en ny sak, nämligen dagens outfitt, eftersom jag hade fått ett önskemål på det, men jag kan tyvärr inte lägga in än eftersom att jag inte hittar min camera, men snart kommer det!

Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0