SUPER

Hej,!
jag glömde att skriva om igår, så here it comes : Igår åt jag middag med mamma, min syster kunde inte komma eftersom hon hade idrotts dag i skolan...
Men det blev riktigt mysigt ändå, jag åt varma mackor jätte gott, medans mamma tog någon sallad!
Sen efter det gick jag och mamma till min skola och hade utvecklings samtal, det gick SUPER och mamma var jätte nöjd över hur det gick i skolan :) så det är alltid extra kul!
Sen gick vi hem, jag var så trött så jag somnade rätt så tidigt :)

Idag börjar jag 09.00 som alltid denna vecka, jag ska ha hemkunskap med Linn, gud vad kul det ska bli!
sen slutar vi ca 14.00 då ska jag gå hem, kanske vara med Estelle tror jag.
Sen ska jag förbereda bakningen med mamma för imorgon, för vi ska ha ÖPPET HUS I SKOLAN, vi ska baka äppelkaka !
Men nu är det dags att börja röra på mej hejdå!

Ciao

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-13 @ 19:49:56
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: kriiistiinaa

ahha pär är säkert superstolt!!!

2009-02-18 @ 14:59:15
Postat av: Astrid svarar

Haha ahh väldigt

2009-02-18 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0