SPORTLOV!

Hej,
Gud som jag har längtat sportlov, bara sova ut och ja lägga mig sent, åh så skönt!
Men på måndag blir det ju Åre, och då får man inte sova ut om man säger så haha!
vad ska ni göra då?
jag ska gå till stallet om ca en timma, då ska jag sköta Actrise älsklingen, och sen rida, gud så kul det ska bli!
Idag var skolan tråkig, man måste jobba extra hårt då liksom? men sammtidit är det skönt att vi slutatde 12.40 :)
Ska gå och göra mig i ordning, bloggar efter ridningen....

Puss & Kram

Dagens:


Halsduk - Day
Randig kofta - Zarah
Jacka - Canada gose
Marin blå jeans - Zarah
Skor - Uggs


Kommentarer
Postat av: Cassandra

aa jag vet.. hon blev rädd för en råtta och sedan dampade hon :O

2009-02-20 @ 13:15:07
URL: http://seeyoulateralligator.blogg.se/
Postat av: Julia

Astriid du är ju så himla söt asså <3<3<3 älskar dig

2009-02-21 @ 15:29:34
URL: http://piruettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0