rätt så vanlig vardag

Hej,
idag så var det en rätt så vanlig dag. Vi hade so,musik och ja det traditionella.
iallafall så kl.12.00 så sammlades 4-6 i aulan, där vi såg en film som handlade om typ en kille vars mamma som var alkolist och slog honom, osv, sen när ryktes spreds och lärarna fick reda på att det var en sex scen i filmen var dom tvungna att stänga av mitt i,det var lite tokigt haha....
och en annan anledning för att dom skulle stänga av filmen var för att några mådde illa, för att dom själva kände igen sig med alkohol osv......
Men iallafall sen gick vi hem vi slutade kl.14.00 tror jag drygt.
jag och estelle gick hem till mig, och E är fortfarande här, vi har precis gjort iordining mellanmål, eftersom vi inte åt skolmaten det var gratinerad fisk filé mmmuuummmmmssss (eller inte) så vi kastade åt oss all mat vi hade hemma haha.
Nu kan jag inte skriva mer eftersom Estelle bara är här en kort stund, för att jag ska kl.17.30 ska jag och min mamma och min syster äta middag på en resturang innan mitt utvecklingssamtal i skolan, (nervös)
Bloggar sedan och berättar hur det gick,

Ciao

hittade ingen bättre bild, men detta är min skola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0