Natt tåg

hej, jag tror nog alla lagt märke till snöstormen eller vad man ska kalla den, mysigt men kallt...
Nu har jag faktiskt lagt i ordning kläderna till Åre, fast inte packat än, det ska jag göra imorgon bitti,
Imorgon ska jag äta frukost i lung och ro, sen ska jag ta bussen till Söder, där ska jag vara på mammas jobb, och äta lunch, sen ska vi åka hem, göra allt klart, för sen runt 20.30 kanske ska vi ta en taxi till Centralen och sedan ta natt tåg till Åre, mysigt, då är man framme ca .07.00 på morgonen, det är jätte skönt.... sen blir det skidor, kan knappt vänta.
Kommer sakna alla super, men jag kommer ju blogga ikväll och hela morgonen och imorgon vid lunch  och säkert imorgon kväll runt 19.00 ...
En sista gång - JAG KOMMER INTE BLOGGA UNDER SPORTLOVET ,

Blir inge mer bloggande förens senare ikväll, var inne och kolla 20.00 18.30 ska ni se att det är ett inlägg till....
Ha det så bra så länge, många kramar  Astrid

Kommentarer
Postat av: Carro

Men hur ska vi klara oss utan Astrid blogging när du är i Åre???? Men fy va trist :-(. Ha det så bra där uppe!

Puss,

C

2009-02-22 @ 16:01:06
Postat av: secret friend

kommer sakna bloggandet :(

2009-02-22 @ 18:07:54
Postat av: Anonym

ja det blir synd att det inte blir något bloggande, men jag är bara borta i fyra dagar, kommer sakna er alla puss & kram

JO VEM ÄR DU - SECRET FRIEND :P



// astrid

2009-02-22 @ 18:19:10
Postat av: Ellen!

Naajs! Ja ska också åka natt-tåg idag faktiskt halv 12 på natten rätt sent.. Men det ska bli roligt att åka skidor imorron! :) Vi kanske ses i Åre! Puss

2009-02-22 @ 18:28:51
URL: http://ellid.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-02-22 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0