Hemma.

hej,
Förlåt det blev lite sent, men idag iallafall red jag en ponny som heter Roksana hon var busig men snäll...

Nu har jag bara suttit framför datorn hela kvällen - det är inte bra haha, snart börjar mina ögon snurra och ändra sin färg haha!
Jag ska åka skridskor imorgon det ska bli kul, eftersom jag är så uttråkad över att bara sitta i skolan varje dag haha.
Så det blir spännande, iallafall så ska jag sova rätt så snart tror jag.
Hinner inte blogga något mer ikväll, kanske om jag hinner  så kanske jag skriver ett kort inlägg på morgonen...
Hann inte med dagens outfitt, eller jo jag har lite bilder men dom var inte så fina haha.
så ni får klara er ,,,
Sov gott allihopa hejdå


Bilden beskriver hela inlägget / hela mitt liv haha!

Kommentarer
Postat av: lollo

Kul att du har skaffat blogg lilla astrid :) haha, roksana älsklingen <3

2009-02-18 @ 16:31:58
URL: http://feliciaochlouisejordenrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0