DATORN....

Hej allihopa!
tyvärr, så har jag inte kunnat lägga upp några inlägg eftersom att min dator har varit trasig....
Men nu är den prima igen!

Idag, så åkte vi skridskor på Östermalms IP, det var rätt så kul, men jag får så himmla mycket skavsår- är jag ensam om det?
Iallafall, så efter IP så gick jag direkt till stallett eftersom jag måste ta hand om Actrise som vanligt.
Sen efter det så tog jag bussen hem, här hemma så gjorde jag inget speciellt.... Sen började jag kolla lite på facebook, då jag upptäckte något test som kompisar svarat, det var inte det bästa haha, men typ en fråga löd - Tycker du Astrid är ytlig? Ja/Nej svar : Ja, jag ba TACK!
Haha, aja, sen så åt jag en jätte god sallad med kycklig, med Pappa och Carro.
Nu sitter jag här igen och bloggar, ska hoppa in i duchen.
Och bara slappna av eftersom mina fötter är slutkörde efter IP haha!

Kanske bloggar mer sen, jag får se........
Förresten jag ska börja lägga in dagens outfitt så ofta jag kan, och med det menar jag att jag kanske inte gör det hela tiden....
Ciao


Tröja från- BikBok.
Jeans från - Zarah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0