tack Eloisa

Hej, har sett klart på Robinson, Varför åkte Erika ut tror ni ? jag tror att det var för att hon inte hjälpte laget tillräckligt, fast hon sa ju att hon bad om att bli utröstad men sånt vet man ju aldrig?

Imorgon ska jag inte sova så länge eftersom att alla dom här dagara har varit så fina, så jag hoppas att det blir en till fin så jag kan vara ute....
Funderar på att ringa Michaela eller Estelle.......

 Oj glömde att säga tack till Eloisa, för att hon kommenterade/tippsade om att Kenza visade hur man la ut vidio inlägg istället för länkar, så tack, och detta kan ni även göra om jag gör något som ni vet ett smartare sett att göra det på, så kommentera så blir jag super glad,
Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan , puss & kram och sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0