sommar stanna

Hejsan, idag var jag ju i skolan, och gud vad kort våran dag var, så här såg vårtat schema ut, Engelska,IKT,rast,göra våfflor,lunch, men lunchen struntade vi, eftersom att vi var mätta..
just våfflor, ja det gjorde vi i allafall, jag visspade grädden -duktig, och sen gjorde jag den finaste våfflan i klassen -duktig, ja jag kanske ska starta ett "våffel bakeri"?

Sen efter skolan gick jag,Anna,Rebecka,Amanda och Ella hem till mig, vi hälsade på lilla Iris, ovanligt pigg.. sen när vi tröttnade på det, så drog vi på oss solglasögonen och gick ut på min gård, gud så skönt och varmt det var, vi tog super härliga sommar bilder, gud varför ska jag till Åre nästa vecka, jag vill bara vara hemma, inte vara ute i den kalla snön, men den här gången så är vi ett jätte roligt gäng med super roliga människor, så ja, man längtar ju alltid!
Juste glömde att Anna fick ett sms från sin mamma där det stog :Vi ska se pappan till din nya vovve, hon bara skrek och skrek haha, ja det är sant, Anna ska få en Chihuahua, förstår ni vad kul, och jag ska självklart vara hundvakt om hon ska bort haha!
Nej nu ska jag inte babbla mer, bloggar kanske mer ikväll, jag menar det är ju fredag kväll?
Puss & Kram

Här är dom tre härligaste sommar bilderna på mig,
(förlåt att dom är så stora, men orkar inte göra mindre)







Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt brillorna?

2009-04-05 @ 08:39:54
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-05 @ 08:44:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: A S T R I D

Jag har köpt glasögonen på HM

2009-04-05 @ 11:29:55
URL: http://yeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0