skola

Hej! Idag har jag varit i skolan som vanligt, på hemkunskapen så började vi lektionen med att Eva (våran lärare inom hemkunskap) -ja idag ska ni jobba extra bra eftersom att idag ska jag skriva omdömmen om alla, precis innan hon berättat det så sa Michaela -Fy vad det luktar illa har inne! haha ja bästa sättet att börja lektionen med GO MICHAELA!
Hahah, jag och Linn jobbade som vanligt tillsammans, och den här gången blev det -köttfärssoppa, rätt så gott faktiskt!

Aja efter skolan så gick Amanda,Anna,Estelle,Michaela och Rebecka med hem till mig, vi skulle övat på dansen men vi orkade inte så vi körde -sanning eller konka, kul haha!
sen gick alla hem...
Och nu sitter jag här igen och bara letar efter personer som kan göra designer haha, om ni kan göra snygga designer är det bara att lägga in en kommentar
aja ha det så bra puss & kram

Kommentarer
Postat av: L O T T I E

Jag gör gärna ett försök på designen :)

Skicka ett mail isf.

Kram

2009-04-16 @ 17:58:27
Postat av: kibbi

du hittar nog nån snart :D

2009-04-16 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0